Welcome to my blog. Be nice here dera. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Character yang diminati ramai pada abad ini ~
Wednesday 20 July 2011 | 03:04 | 0 comments



Tajuk entry tak boleh blah . Pada abad ini konon :8p2: Ok . Actually , entry ni entry pendapat aku lah . Kalau kat fb tuh , sibuk orang bergambar dgn character yang diorang minat . Tak kira lah character tuh dari segi patung ke , keychain ke , tp mmg ramai lah sengih

#character PERTAMA : Rilakkuma :8j2:

Okay , bagi aku , Rilakkuma ni serius chomel gilaa :2c2: Even aku sendiri letak gambar Rilakkuma ni sebagai Wallpaper ak di Phone . Tp aku belum lah addicted sgt dengan benda ni . Tak pernah lagi jumpa kat kedai . Kalau ada , comfirm aku beli . HAHA biggrin
#character KEDUA : Elmo and Friends

Character ni mmg dari zaman tok kadok lagi dah wujud . Tapi semenjak2 ni mmg bertambah famous cartoon ni . Aku ade ah jugak koleksi baju elmo and friends Tp kadang2 segan pulak nk pakai dekat luar sbb taku nanti ada baju tersame pulak . HAHA

#character KETIGA : Dunbo

Character ketiga ni aku tak nak cakap bnyak sebab aku tak tahu pon psal natang ni sgt . ade jugak org fanatik bnda kotak ni . Tp , aku tak ade lah minat sgt , ape ape pon , this thing still cute ok Rub

#character KEEMPAT : Domo Kun

woooww wooowww . Ini yang paling top sekali kat FB aku Berlambak2 gambar natang ni dekat DP (default picture) masing2 . Kalau kat sekolah , mmg ramai ada keychain Domo or bag . Mmg top ah Domo ni kan biggrin
#character KELIMA : Angry Birds

Selepas character Domo Kun , Angry Birds pulak yang naik . Game dia sumpah best good Even aku ada 3 series of game ni dekat iPad . Tamak haloba kan aku ? HAHA .
yang mane satu pilihan korang ? :D

Older Post | Newer Post