Welcome to my blog. Be nice here dera. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Ayat Aku Paling Tak Suka ;D
Friday, 12 August 2011 | 22:33 | 1 comments



Hari ni aku nak share sikit dengan korang semua tentang ayat yang aku paling tak gemar Kadang² bila aku dengar ayat² ni , rasa nak gigit² je orang yang cakap tu atwitshand . Ok . Kalau aku keluar dengan my superhero , mesti ada orang ckp :
" Untunglah ada orang sayang "
Eeiiiii Benci gilaa . Mcm dia tuh tak ada orang nak sayang je . Mak bapak dia tak sayang dia ke Kalau 2-3 kali tak apa lah lg . Ni dah lebih kurang 1,000,0000 kali dah orang ckp mcm tu . ANNOYING tahu takkk Photobucket

Older Post | Newer Post