Welcome to my blog. Be nice here dera. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




berkawan sama Photoscape ;)
Friday 19 August 2011 | 22:25 | 0 comments

   
  Hari nih, First time aku bermain dengan photoSCAPE, disebabkan nak buat header lah. Blogger katakan, memang nak buat header yang comel-comel kan? First nak buat memang cerewet gila lah. Biasalah kan, orang yang baru kenal dengan benda-benda yang macam nih.. ketinggalan zaman betol ! hurhur~ :P. Berapa jam masa yang aku amek nak buat header ! dari pagi sampai petang tau.. masa tuh tak pandai satu sen pun.. PHOTOSCAPE bunga3 memang aku kenal, tapi tool-tool kat dalam tuh, satu pun tak kenal. First nak buat header nih, aku belajar kat tutorial blog Photobucketorang.. memang faham lah apa yang diorang ajar.. Tutorial yang sangat BERNAS ! haha 

       Aku pun try lah buka PHOTOSCAPE tuh.. berapa kali dah aku try buat, tak jadi-jadi.. Then, esok pulak, try skali lagi buat header. Try-try-try,atwitshand dapat lah jugak buat header.. tapi, ada sikit tak jadi.. Then, guna je lah header yang aku buat tuh sementara. Esokkan pulak, kebetulan aku tengah boring, aku try pulak buat header baru.. Buat-buat-buat, ALHAMDULILLAH Question! Dah jadi pun ! Aku pun dah kenal banyak tool kat dalam tuh. Kalau orang yang pandai-pandai, memang header nih jadi mainan diorang.. Aku dah fasih la jugak pasal header ni.. tak susah la lagi kalau aku nak buat header baru kan? kan? kan? huhu~ sampai sini je dulu, aku nak pegi berbuka dekat PARADISE DELUXE ngan family :) ^^ 
siputsiput
 

Older Post | Newer Post