Welcome to my blog. Be nice here dera. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




KINDER BUENO
Saturday 20 August 2011 | 00:38 | 0 comments

okay , hari nie , tetibe jea aku rase nak mkn kinder bueno big hug. rase cm sedap je ?
woahh , mmg sdap pom , tapi x leh lha dear sengih. FASTING now . ak islam taw !
mama , i'm starving ! help me . hihi  . nie kate-2 ak kt mama ak . 
mama ak buat dun no jea . dye ta kesah lgsung . dgn karenah ak .

lagypom , aku bukan budak-2 lagy . dah besar panjang pom 
dah boleh buat air sndiri , basuh baju sndri , pkai baju sndri , and anything else .:8j2:
my stomach still can bertahan . so , aku haruslah bertahan . 
ak kan , anak bongsu . ank bongsu tdak semestinya manja/dene .

hihi , balek pada entry kat atas KINDER BUENO .:8p2:
woah ! tadi , aku pergy t-shoppe . nampak lha kinder bueno dgn cadbury .
mmg niat nak beli , tapi , duit tak bawak ? nak ngis ase . mmg cedey gyler lhaa
aku mmg dh lame ade niat nak mkan bnde nieeeeee . suke ngattt . biggrin

baru-2 nim , my niece makan . dye mkn depan ak ? dh lh tgh puase .
woah ! tak yah kate pape lha , mmg ak terliur sgat lha awk ehhhhh . best gyler good
tapi , aku sabar jea lhaa love, ujian untk aku ? bulan pose kan .
okay , petang nim mao berbuka di PARADISE DELUXE tuuseru5

kawan PAPA aku yang belanjalove , tapi satuu jea yang au tak sukee ,
air die pahittt nak mampos , nak tmpah air lain kene berpuluh-puluh .
walhal mcm lha sdap sgat lah kan . biase-2 jeaa .:8x2: mcm kat bazar jgak .
pdahal dkat bazar RM2 je satu bungkus. hahah . aku pham lhaa . :8b2:

tuu , kda VVVVVIP , bazar nie kedai-2 rkyat-2 biase jaa .blogger-emoticon.blogspot.com
tapi , ade jgak VVIP yang pergy smiley, kan-3 , btol tak ape yang aku cakap nie ?
ohh , okay lhaa . mao mandi , nak pergy jalan lu betor with my superhero
not pakwe lhaa sygs , my bro lahh . hahaha . okay , bhaiii ;D tc blog :)




Older Post | Newer Post