Welcome to my blog. Be nice here dera. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




NO TITTLE again ;)
Wednesday 9 November 2011 | 07:43 | 0 comments

assalamualaikum , hey ollz , today kangg aku betol-2 happy laa coz dah habes exam . yupppyyyyy ! tapi kangg , dalam kegembiraan , ade kesedihan gokk kan ? hmm , result dh dpat 4 paper . okay lah jugak kot . okay , yangg tuh takpee . yang tak besnya bile abis exam kangg . msti tak study . tpi takdee sorangg pom yangg baik hati nak text akuu ! that's why aku tak sukkee time abis exam . ohh okay takpee . esok , aku nak pi KL sane cmpur mao prgi perak , ampa nak pi sana nak pi jupa kakak ampa . dia blaja kat sana :) jadi takk , aku ckap perakkk ? hahah , tak mne kot . kay , back to the story . tanggal 11.11.2011 nim cousin aku khwin . hmm , comey kan tarikh dea ? sumpaa jelez . hahah , insyaALLAH he'll be mine on that date (: mengoya je kijean aku kangg ? err , act mlm-2 gnim er aku bosann der . so , kbyeee <3 mlas dh akuu nk naip manjangg .muah kali untk mu :*

Older Post | Newer Post