Welcome to my blog. Be nice here dera. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Tengs wan luqmanul hakim
Friday 4 November 2011 | 22:49 | 0 comments

assalamualaikum , hey peeps . act aku nak cakap sesomething nihh . alahh , bodoh je ayat kan ? hahaha
ehh luqman , tengs neh sbb mum sudi dengor luahan hati aku ! aku sayang mum engom . mum dengor smue luahan aku . aku dop tahu dah nak wat gane eaa . mum senang je kan ngan capital S mum ohh ? yeahh , aku sayangg ngat dea . tpi , aku maluu nak kabo isi hati aku yang sebenarnya . sumpoh aku suke mum . kadang aku dok tahan doh , tpi kan nak wak gane wanita tak lari dri sifat pemalu . yeahh ! aku malu gylee xD
kalo aku dok malu kangg , soh-2 lame dohh aku kabo ke ye yang aku suke ye xD
seriously aku jealous tgok mum ngan sheba ! argghh , dok kesah aa , aku nak sbut gok name awek mum o . smph ag dengki , tgk orang lain bahagie ngan pasangan masing-2 tpi akuu ? nde adee ? adopp nape pom .
okay , malas aku naip panjang . ekgy orang malas nak bce . kadangg . mmg blas lake pom ea . HAHA . bye , i want to knoe that i love you man . sungguh aku dok nawok eaa . ILOVEYOU <3 muahh kali . now , i just need somebody to love . and true love just from you :* tengs again friend aku luqman ♥ sheba .






Older Post | Newer Post